تولید محتوا در کرج
نوشته شده توسط : weblighat

تعیین استراتژی محتوا 

در واقعاستراتژی محتوا برای مشخص کردن این است که چه نوع محتوایی را برای رسیدن به چه نتیجه ای تولید کنیم.

برای مثال مشخص کنیم که در طول این ماه 4 محتوای ویدیویی و 6 محتوای متنی با موضوعات از قبل مشخص شده را تهیه کنیم تا بتوانیم رتبه 1 گوگل در کلمات کلیدی مشخصی را بدست آوریم.

 

تهیه رپورتاژ آگهی با کیفیت 

رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغ است که بر خلاف تبلیغات معمول سعی دارد با انتشار یک مقاله و یا خبر مفید بر مخاطب به صورت غیر مستقیم اثر بگذارد و اعتماد او را جلب کند. یعنی شما با تولید محتوا سعی می‌کنید بیشترین تأثیر را بر مخاطب بگذارید و بیشترین مخاطب را جذب کنید.

این محتوا می‌تواند مقاله، ویدئو، صوت و یا حتی یک اینفوگرافیک باشد. البته عموماً مخاطب نباید متوجه جنبه‌های تبلیغی محتوای شما شود.

 

خدمات مربوط به ورود اطلاعات (data entry) 

زمانی که تعداد محدودی محتوا داشته باشید مشکل خاصی در بارگذاری داده‌ها نخواهید داشت. مشکل درست از زمانی آغاز می‌شود که تعداد محتوا و داده‌ها زیاد است. 

فرایند بارگذاری این اطلاعات می‌تواند به شدت برای شما زمان برو خسته کننده باشد. اما برای افزایش سرعت و کیفیت بارگذاری اطلاعات می توان آن را به عهده متخصصین این امر قرار داد. 

 

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

تعداد کاربران شبکه های اجتماعی با سرعت بسیار بالایی در حال افزایش است. همین کاربران زیاد باعث شده تا کسب و کار های نوینی در این فضا شروع به فعالیت کنند. علاوه براین کسب و کارهای بزرگ هم شروع به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی کرده اند تا بتوانند با مشتریان خود تعامل بیشتری ایجاد کنند.

روز به روز تعداد کاربران شبکه های اجتماعی بیشتر می شود. در نتیجه می توان از شبکه های اجتماعی به عنوان بستر مناسبی برای فعالیت کسب و کارها و یا ایجاد یک کسب و کار جدید نام برد.  

 

تولید محتوا با آژانس تبلیغاتی وبلیغات 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , سئو , محتوانویسی , دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: